Tunus halkı BAE-İsrail anlaşmasını protesto etti

Tunus’ta bugün BAE-Siyonist rejim arasında imzalanan normalleşme anlaşması protesto edildi.

Tunuslular bu gösteride, BAE’nin işgal rejimi ile normalleşme anlaşmasını şiddetle kınadılar.

“Normalleşme büyük bir ihanettir” yazılı pankartlar açan eylemciler Filistin milleti ile dayanışma içinde olduklarını deklare ettiler.

Eylemciler, bu anlaşmadan amacın Filistin meselesini unutturmak olduğunu belirttiler.

BAE ile işgal rejimi 13 Ağustos’ta ilişkilerin tamamen normalleşmesini öngören anlaşmayı imzaladılar.

Bu anlaşma İslam dünyasının yoğun tepkisine yol açtı.

İran Dışişleri Bakanlığı yaptığı açıklamada, BAE-İsrail rejimi arasında diplomatik ilişkilerin kurulmasını kınadı./

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.